0 Vergelijken

Bestellen

Je kunt op de volgende manier bestellen op onze webshop. Alleen aaltjes, Natuurlijke Vijanden en producten voor de zakelijke markt bestel je rechtstreeks op onze webshop. Bij overige producten vind je een link naar onze partner(s):

  • Je kunt het product zoeken en vinden in ons assortiment of via de pagina's per onderwerp.
  • Nadat je een keuze gemaakt hebt kiest je voor de knop "Winkelwagen".
  • Belangrijk: Je kunt altijd terug in het menu en je bestelling aanpassen of annuleren.
  • Tijdens het bestelproces krijgt je een duidelijk overzicht van je bestelling en daarna kun je een keuze maken voor de verschillende betalingsmogelijkheden.
  • Je kunt zelf kiezen of je een account wilt aanmaken of eenmalig een bestelling wenst te plaatsen (zakelijke klanten dienen in te loggen alvorens het plaatsen van een bestelling).
  • Nadat de bestelling is geplaatst ontvang je via de mail een orderbevestiging.
  • Je order wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.

Mocht je vragen hebben over het bestelproces? Of je weet niet precies wat je nodig hebt?
Neem dan contact met ons op.

Bij alle betalingsmethoden ontvangen wij je betaling direct en wordt het pakket direct opgestuurd. In je inbox ontvang je zowel een bestelbevestiging als een betalingsbevestiging. Betaal je via Afterpay, dan gaat de betaling via hen en ontvang je van Afterpay ook een betaalbevestiging zodra de betaling is voldaan.

Online kun je betalen met iDEAL, AfterPay, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Paypal en MisterCash. Al deze betaalmethodes zijn gratis, we vragen geen exta kosten.

Er zijn meerdere mogelijkheden. Je ontvangt namelijk een orderbevestiging na het plaatsen van de bestelling en een betalingsbevestiging als het betalingsproces goed doorlopen hebt. Mocht er iets fout zijn gegaan in het betalingsproces, dan is de betaling niet goed binnengekomen. Je hebt dan geen betalingsbevestiging ontvangen. Het pakket zal dan ook niet opgestuurd worden. Mocht je het betalingsproces goed doorlopen hebben, dan komt de betaling bij ons binnen en versturen wij het pakket ook direct. De betalingsbevestiging is dan nog onderweg. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.

STAAT JE VRAAG ER NIET TUSSEN?
Aanhef*
Naam*
E-mail*
Onderwerp*
Bericht*
* Deze velden zijn verplicht